AT-T Agencja Tłumaczeń i Turystyki                                           
AT-T współpracuje... 

 

Kategoryzacja hoteli nie jest pojęciem uniwersalnym - pomiędzy poszczególnymi krajami występują różnice w liczbie gwiazdek przyznawanych hotelom za określony standard (ta sama liczba gwiazdek nie zawsze odpowiada takiemu samemu standardowi hoteli w różnych miejscach na świecie). AT-T zwraca uwagę, iż ten system klasyfikacyjny odnosi się do średniego poziomu usług w danym kraju.
2* proste hotele lub apartamenty o funkcjonalnych pokojach (zawsze z łazienkami) przeznaczone dla mniej wymagających Klientów.
3* hotele lub apartamenty średniej klasy oferujące właściwy serwis.

Najczęściej spotykana kategoria.

4* hotele lub apartamenty o dobrym standardzie usług i zakwaterowania.
5* hotele lub apartamenty o wysokim standardzie, spełniające wymagania najbardziej wymagających Klientów.

Informacje ogólne o hotelach

  1. Doba hotelowa zazwyczaj zaczyna się i kończy w godzinach południowych. W przypadku późnego powrotu do kraju, po zakończeniu doby hotelowej bagaże uczestników składane są w pokojach dyżurnych lub w przechowalni bagażu.
  2. Pokoje 1-os. są zazwyczaj dużo mniejsze niż 2-os. Pokoje dla 3 osób to z reguły pokoje 2-osobowe z dostawką, co powoduje, iż przestrzeń mieszkalna może być ograniczona. Dostawki często nie dorównują standardem miejscom stałym.
  3. W niektórych hotelach lub apartamentach mogą wystąpić okresowe spadki ciśnienia wody lub przerwy w dopływie wody i elektryczności.
  4. Część hoteli ma klimatyzację uruchamianą tylko na kilka godzin w ciągu doby. Dotyczy to zwłaszcza okresu „poza sezonem". Osoby, dla których klimatyzacja jest ważnym elementem udanego wypoczynku, prosimy o wybieranie hoteli całkowicie klimatyzowanych.
  5. W krajach o ciepłym klimacie mogą na terenie hotelu pojawić się insekty. W takim przypadku prosimy o kontakt z recepcją lub przedstawicielem PBP Orbis.
  6. Czytając opisy hoteli należy zwrócić uwagę na informacje o dodatkowych, płatnych usługach np. płatnym korzystaniu z sejfu, leżaków i parasoli itp. (Usługi te nie w każdym hotelu są płatne!). Ci z Państwa, którzy zamierzają z nich korzystać, muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami na miejscu. Dawanie napiwków jest niepisanym zwyczajem obowiązującym na całym świecie. W wielu krajach istnieje tradycja, a czasami wręcz obowiązek wynagradzania miejscowych przewodników, bagażowych, kelnerów, kierowców drobnymi napiwkami, tradycyjnie w wysokości 1-5 USD za usługi lub za dzień.

Strona główna | Dodaj do ulubionych | Powiadom znajomego | Referencje | FAQ | Rabaty | Kontakt

Asia Trade + Travel Sp. z o.o., ul. K. Miarki 11d, 01-496 Warszawa Nowe Bemowo, wejscie od duzego parkingu, przy ul. Zolnierzy W,
Filia AT-T.pl, ul. Bagno 2, Lok. 27, Klatka A, III Pietro, Warszawa, obok stacji metra Swietokrzyska,
Tel: +48 22 37 44 444, +48 605 104 104, Fax: +48 22 42 42 050, E-mail: at.t [at] vp.pl
Skype: Status: at-t.pl at-t.pl, Status: tlumaczenia.turystyka tlumaczenia.turystyka